تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سیل و آبگرفتگی روستاهای اطراف مشگین‌شهر را با ۱۵ خانه دربرگرفت

  • کد خبر : 6686
  • 08 شهریور 1402 - 10:43
سیل و آبگرفتگی روستاهای اطراف مشگین‌شهر را با ۱۵ خانه دربرگرفت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تخلیه ۱۵ باب منزل مسکونی بر اثر سیل و آبگرفتگی در روستاهای اطراف مشگین شهر خبر داد.
به گزارش آذردید؛

حمید قویدل ۸ شهریور با اعلام وقوع سیل در روستاهای اطراف شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: براساس گزارش مردمی‌ با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در ساعت ۲۲:۲۳ شب گذشته در برخی از روستاهای شهرستان مشگین شهر، تیم اعزامی جمعیت هلال احمر با ۱۷ نفر نیروی عملیاتی متشکل از یک تیم جاده، ۲ تیم سیلاب و یک تیم ارزیاب با استفاده از ۳ دستگاه خودروی امدادی برای بررسی وضعیت و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

قویدل با اشاره به خسارات ‌ارزیابی شده این سیل خاطرنشان کرد: امدادگران بعد از حضور در این منطقه به ۴ خانوار و ۱۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و ۱۵ باب منزل مسکونی را تخلیه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این حادثه نجاتگران این جمعیت با استفاده از ۶ موتور پمپ و لجن کش به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

قویدل اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در محل حادثه و در بین افراد آسیب دیده منطقه اقلامی مانند: ۳ دستگاه چادر امدادی، ۳۲ تخته پتو، ۶ تخته موکت‌، ۳ شعله والور، ۳ ست ظروف در بین حادثه دیدگان توزیع کردند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6686
  • 92 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.