تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل در راستای گرامیداشت هفته کتاب

  • کد خبر : 8180
  • 29 آبان 1402 - 9:58
مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل در راستای گرامیداشت هفته کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه‌های هفته کتاب به‌صورت ستادی و با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در استان برگزار می‌شود.
به گزارش آذردید؛

میر رجبی در نشست هم اندیشی کتاب و رسانه اظهار کرد: برنامه‌های هفته کتاب در استان به‌صورت ستادی توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی هدف‌گذاری و اجرا می‌شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از اعضای این ستاد فعالیت‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و در حال اجرا دارد.
وی افزود: برگزاری کارگاه‌های شعر و داستان با حضور اساتید کشوری و آیین تجلیل و تقدیر از نویسندگان و مولفین و ناشران فعال کتابخانه‌ها و نشست خبری با رسانه‌ها در راستای استفاده از راهکارها و پیشنهادهای اصحاب رسانه در جهت ترویج فرهنگ مطالعه از جمله اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه برنامه‌های هفته کتاب با همکاری کتابخانه‌های عمومی استان و کانون مساجد در سایر شهرستان‌های استان پیگیری می‌شود، افزود: با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان طی بازدید و بررسی امکانات و تجهیزات کتابخانه‌های عمومی و تقدیر از کتابداران و کتابفروش‌ها تلاش کردیم تا ضمن گرامیداشت هفته کتاب ظرفیت‌ها و نیازمندی‌ها در این حوزه را شناسایی کنیم.
رجبی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی استان بیان کرد: در روزهای گذشته روستای زرج آباد و پریخان از استان اردبیل به عنوان ۲ روستای دوستدار کتاب از بین ۱۳ روستای کشور انتخاب شده‌اند که نشان‌دهنده جایگاه والای کتاب و مطالعه در سطح استان است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8180
  • 37 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.