تاریخ : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵

افزایش دانش‌آموزان مسموم اردبیلی ‌به ۵۴ نفر

  • کد خبر : 4657
  • 16 January 2023 - 13:48
افزایش دانش‌آموزان مسموم اردبیلی ‌به ۵۴ نفر
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام ۵۴ مسموم حادثه مسمومیت با مونوکسیدکربن در مدرسه فرزانگان به مراکز درمانی شهر اردبیل خبر داد.
به گزارش آذردید؛

کلام‌الله صفری از اعزام ۵۴ مصدوم حادثه مسمومیت با مونوکسیدکربن در مدرسه فرزانگان به مراکز درمانی شهر اردبیل خبر داد.

وی افزود: از مجموع ۵۴ نفر از مسمومان حادثه، ۱۷ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره)، ۱۷ نفر به بیمارستان سبلان تامین اجتماعی، ۱۴ نفر به بیمارستان فاطمی و ۶ نفر به بیمارستان بوعلی اردبیل اعزام شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هیچ‌کدام از مسمومین این حادثه بدحال نیستند و به صورت سرپایی مداوا شدند و جهت مراقبت بیشتر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

صفری خاطرنشان کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ همچنان در محل حادثه مستقر بوده و آماده امدادرسانی به مسمومان است.

لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=4657
  • 326 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.