تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان گرمی

  • کد خبر : 5537
  • 27 خرداد 1402 - 6:35
کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان گرمی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر زن مفقود شده در سیل شهرستان گرمی خبر داد.
به گزارش آذردید؛

حمید قویدل شامگاه ۲۶ خرداد با بیان اینکه پیکر زن ۶۵ ساله در منطقه روستای شورستان در پی سیل شهرستان گرمی مفقود شده بود ادامه داد: پیکر فرد مفقودی بعد از چندین ساعت جستجو و تلاش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا شد و جهت تکمیل مراحل قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

وی با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۲۱:۱۵ روز پنجشنه ۲۵ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی یک نفر در روستای هزران در توابع انگوت شهرستان گرمی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.

این مسئول ادامه داد: این عملیات با مشارکت نیروهای مردمی، سپاه، نیروی انتظامی و دیگر نهادها انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۳ تیم عملیاتی متشکل از ۴۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم سیلاب، ۳ تیم ارزیاب و یک تیم آنست از معاونت امداد و نجات استان و جمعیت هلال احمر شهرستان های گرمی، اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طی تلاش شبانه روزی نجاتگران هلال احمر پیش از این نیز پیکر ۵ نفر مفقودی سیل در شهرستان گرمی توسط نجاتگران این جمعیت پیدا شده بود.

این مسئول اضافه کرد: در زمان بارش‌های شدید به‌ ویژه در مناطق سیل‌خیز، از توقف و استقرار در مسیر رودخانه­ ها خودداری کنید.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=5537
  • 72 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.